Systémy pro záznam komunikace

SYSTÉMY PRO ZÁZNAM KOMUNIKACE

Systémy pro záznam hlasu, archivaci hlasové a datové komunikace vedené po telefonních linkách, radiových sítích a sítích IP telefonie.

 
Pro společnosti pracující s citlivými, obchodně orientovanými transakcemi přes telefon, je klíčová ochrana společnosti proti případným konfliktům s volajícími. Nahrávání komunikace poskytuje bezpečnostní mechanismus proti případným sporům, založený na kompletním či selektivním nahrávání hovorů. Kontaktním centrům, snažícím se zvýšit efektivitu a produktivitu nahráváním transakcí a monitorováním vytíženosti agentů poskytuje nahrávací zařízení kompletní a kvalitní řešení, které je plně integrováno do pracovních postupů kontaktního centra. A v neposlední řadě poskytují právoplatný důkaz o transakcích, což je obvykle základní podmínka finančních institucí.
Seřadit položky

Záznamový systém ReDAT

ReDat je univerzální sofistikovaný systém pro záznam hlasu, umožňující záznam a archivaci hlasové a datové komunikace vedené po telefonních linkách, radiových sítích a sítích IP telefonie.

Záznamový systém ReDAT
Kód:redat rec
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: na dotaz

Aplikační platforma ReDAT eXperience

ReDat 3 - aplikační server je funkční nadstavba nad záznamovým zařízením ReDat3, která umožňuje vytvořit ucelený záznamový systém pro kontaktní centra nebo centrální archiv záznamů.

Aplikační platforma ReDAT eXperience
Kód:ReDAT eXperience
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: na dotaz