Aplikační platforma ReDAT eXperience
ReDat 3 - aplikační server je funkční nadstavba nad záznamovým zařízením ReDat3, která umožňuje vytvořit ucelený záznamový systém pro kontaktní centra nebo centrální archiv záznamů.
Chci být informován:
Řešení pro kontaktní centra Systém ReDAT zaznamenává a analyzuje veškerou komunikaci se zákazníky na kontaktním centru a to nejen hlasovou, ale také textovou a audiovizuální. Systém umožňuje mimo jiné efektivní řízení a měření výkonnosti a je tedy nezbytným osobním i manažerským nástrojem.
|
Řešení pro dispečinky Vysoce modulární systém se širokým integračním potenciálem, který plně pokrývá potřeby záznamu dispečerských aplikací, a to jak z pohledu telekomunikačních technologií, tak z hlediska softwarových aplikací.
Čas, přesnost a dostupnost, to jsou veličiny, které hrají klíčovou roli. Většina dispečinků dozoruje několik na sobě nezávislých kanálů. Ať jde o audio, video nebo datovou integraci ostatních systémů včetně ukládání logů. Všechny tyto vstupy bývají na sobě technologicky nezávislé, což znamená, že na sebe vzájemně „nevidí“.
Systém ReDAT pro dispečinky zajistí, že budete schopni v kterýkoliv okamžik analyzovat, online sledovat nebo pouze kontrolovat vzniklé situace komplexně s využitím všech dostupných prostředků. Systém navíc umožňuje vytvářet komplexní reporty, které automaticky generuje a odesílá dle požadavků uživatele.
|
|
Záznam a analýza dat v segmentu ATM/ATCDo segmentu ATM/ATC dodáváme modulární systém pro záznam a analýzu dat, který byl vyvinut v úzké spolupráci s poskytovateli leteckých navigačních služeb.
Záznamový systém ReDAT pro ATM/ATC zajišťuje, že budete schopni v kterýkoliv okamžik analyzovat, online sledovat nebo pouze kontrolovat vzniklé situace komplexně s využitím všech dostupných prostředků. Systém navíc umožňuje vytvářet komplexní reporty, které automaticky generuje a odesílá dle požadavků uživatele.
|
Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? |
ReDat 3 - aplikační server je funkční nadstavba nad záznamovým zařízením ReDat3, která umožňuje vytvořit ucelený záznamový systém pro kontaktní centra nebo centrální archiv záznamů.
Využijte výhody komplexního a plně integrovaného komunikačního řešení Mitel MiVoice MX-ONE™ šitého na míru pro kriticky důležité podniky od středních až po velmi velké.
Spojovatelské pracoviště Mitel InAttend poskytuje vašemu podniku výkonnou sadu vysoce kvalitních obslužných funkcí pro recepční a spojovatelky, vytvářejí profesionální a zákaznicky přátelské prostředí pro vaše zákazníky i ...
Mitel MiCollab je kompletní řečení Unified Communications a Collaboration poskytující uživatelům všechny nástroje, které jim dovolí zůstat ve spojení. Umožňuje všem uživatelům bez námahy komunikovat a spolupracovat s kolegy, ...
Zákazníkům, kteří již využívají Microsoft Teams, poskytuje MiCollab Telephony Client společnosti Mitel nejlepší integraci funkcí volání a hlasu ve své třídě. Při příjmu p říchozích hovorů můžete spravovat celý hovor v jednom ...