Spokojený zákazník je dnes prioritou číslo jedna pro většinu společností. Díky Omnichannel kontaktnímu centru BC4™ Contact Center s integrovaným IP komunikačním systémem BC4™ SoftSwitch můžete efektivněji a snadněji pracovat se zákazníkem, aniž by jste byli nuceni obsluhovat složité a nepřehledné tradiční kontaktní centrum. Naleznete zde všechny komunikační kanály jako je hlas, email, SMS, chat a sociální média na jednom přehledném místě uspořádaném na základě vašich požadavků. Nyní se můžete plně zaměřit na maximalizaci spokojenosti vašich zákazníků, kteří budou obslouženi kdykoliv, ve dne nebo v noci. Zákaznící dnes očekávají, že si budou moci svobodně zvolit své oblíbené komunikační kanály a obdrží okamžité odpovědi prostřednictvím bezproblémové a rychlé interakce. A díky Omnichannel kontaktnímu centru BC4™ Contact Center jim toto očekávání můžete splnit.
|