Jak kontaktovat technickou podporu?
Vyberte si takový způsob komunikace s naší technickou podporou, jaký vám bude vyhovovat.
Technická podpora BusinessCom a.s.
Naše technická podpora Vám umožní komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat tickety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení. Provozní doba oddělení technické podpory je od pondělí do pátku od 8:00 do 16:30. V případě uzavřené Servisní smlouvy je technická podpora dostupná v režimu 24/7/365. Naši servisní technici mají přímý kontakt na technickou podporu výrobce všech námi dodávaných produktů pro rychlé vyřešení všech vašich požadavků.
|
|
|
|
Telefonicky |
|
Zavolejte nám na náš helpdesk fungující nepřetržitě 24/7/365. |
+420 261 303 303
(od 8:00 do 16:30)
+420 261 303 335
(mimo pracovní dobu)
|
|
|
E-mailem
|
|
Napiště nám, nezapomeňte přidat kontakt na vás pro rychlé spojení. |
|
|
|
Ticketovací systém
|
|
Otevřete si ticket s požadavky a sledujte jejich stav a průběh řešení. |
|
|
|
Webový formulář
|
|
Vyplňte a odešlete webový formulář umístěný níže na této stránce. |
|
|
Vyplňte on-line formulář s vaším požadavkem:
|