BusinessCom Software Assurance a SLA

BusinessCom Software Assurance a SLA vám zajistí optimální výkon po prvním dni implementace vašeho komunikačního systému, kontaktního centra, interkomu, chytré domácnosti nebo vaší sítě LAN a WiFi. Díky SWA vám doručíme nové softwarové aktualizace hardware i softwarových aplikací jakmile budou dostupné.

Postřednictvím naší technické podpory vám zajistíme kybernetické zabezpečení prostřednictvím oprav a aktualizací pro plnou funkci a bezpečnost platformy nebo řešení které používáte. 

 

Cloud

Provozuschopnost

Zabezpečení

Aktualizace

Analýza

 

Základní úrovně Software Assurance a SLA, které lze dálě přizpůsobit různým potřebám

 

  Standard SWA a SLA Premium SWA a SLA SWA (bez SLA)
Cloud       
Podpora software instalovaném ve veřejném cloudu O2 a TMB Ano Ano Ne
Podpora software instalovaném v privátním cloudu VMware, HyperV, KVM, Proxmox Ano Ano Ne
Podpora a řešení problému Ruijie Enterprise Cloud a Ruijie WIS Cloud Ano Ano Ne
Podpora a řešení problému Akuvox a akubela Cloud  Ano Ano Ne
       
Aktualizace a upgrade      
Poslední aktuální verze software a firmware (bezplatný upgrade) Ano Ano Ano
Servisní balíčky (service pack) Ano Ano Ano
Opravné balíčky zabezbečení (hot fix) Ano Ano Ano
       
Analýza a aktivní dohled      
Nástroje na analýzu  Ano Ano Ne
Aktivní dohled a sledování chybových hášení v reálném čase Ne Ano Ne
       
Nároky na technickou podporu      
8x5 technická podpora - telefon, email, ticket Ano Ano Ne
24x7x365 technická podpora - telefon, email, ticket Ne Ano Ne
Asistence při upgradu
Ne Ano Ne
Výjezd technika na místo Ne Ano  Ne 
       
Dostupnost hardware      
Garance dostupnosti hardware pro okamžitou výměnu (stejný nebo vyšší model) Ano  Ano  Ne 
       
Odezvy a časy      
Reakční čas při nahlášení kritické poruchy 2 hodiny 2 hodiny Ne
Reakční čas při nahlášení nekritické poruchy 8 hodin  4 hodiny  Ne 
Garance času odstranění kritické poruchy  Ne Ano   Ne 

 

Veřejný nebo privátní cloud

Cloudové platformy nové generace rychle vytvářet a dodávat pokročilé aplikace a vylepšuje místní řešení novými funkcem.

Většina našich produktů využívá cloud pro centrální správu a dohled (Akuvox, Akubela, Ruijie, Reyee, Dinstar, Extreme, Fortinet) nebo běží přímo ve veřejném cloudu od předních dodavatelů cloudových řešení, jako je například O2, T-Mobile a ČRA  nebo ve vlastním privátním cloudu, případně v hybridním cloudovém řešení (BC4, Mitel MX-ONE). Naše SLA vám poskytuje nepřetržitý přístup k technické podpoře na různé platformy v souvisloti s fungováním všech našich produktů.

Mitel Software Assurance vám poskytuje přístup k vybraným aplikacím, jako je Mitel Voice Assist, MiContact Center Business Web Chat, MiCollab Chat & Stream, MiTeam Meetings a integrace s aplikacemi třetích stran.

Nepřetržitá provozuschopnost

S BusinessCom SWA a SLA můžete odstranit nebo minimalizovat drahé prostoje z důvodů poruchy software nebo hardware. Garantované reakční časy a dostupnost našich techniků ať již na dálku nebo přímo na místě, včetně okamžité výměny hardware zajistí rychlé obnovení všech funkcí systému.

Zabezpečení a dodržování bezpečnostních standardů

Kybernetické útoky způsobují nejhorší stupeň narušení fungování společnosti s vysokým dopadem na podnikání, a to nejen pro přímo zaměřené systémy, ale potenciálně narušují provoz společností všech velikostí. Pomocí pravidelných oprav a aktualizací chráníme váš systém před možnými kybernetickými útoky a viry.
 
Monitoruje kybernetickou bezpečnost v reálném čase před neustále se měnícími hrozbami na všech svých platformách prostřednictvím své zákaznické základny a našich globální partnerů a dodavatelů.

Když je zjištěna bezpečnostní hrozba, je vydána aktualizace Service Pack, která aktualizuje systémy a eliminuje tím případné nebepečení útoku.

Díky certifikaci ISO/IEC 27001:2022  jsme schopni plnit zákonné požadavky na informační i kybernetická bezpečnost a ochrana soukromí.


Aktualizace softwaru

Software Assurance je nejlepší způsob, jak zajistit, aby váš systém vyhovoval novým obchodním potřebám v měnících se prostředích IT.
 
Se Software Assurance poskytujeme aktualizace softwaru a zajišťuje vhodnost našich řešení pro nové technologické rámce, takže mohou i nadále splňovat vaše vyvíjející se obchodní potřeby.
 
Software Assurance je jediný způsob, jak zajistit, aby systém vždy zůstal vždy akutální, zabezpečený a adaptabilní na nová prostředí.

 

Technickou podporu, SLA a SWA poskytujeme na tyto výrobce a produkty

BC4, Akuvox, Ruijie, Reyee, Akubela, Htek, Zycoo, Dinstar, VT, Snom, AEI, Diavox, Milesight, Joiwo, Mitel, Ascom, LifeSize, Fortinet, Avaya a Extreme Networks.

Mitel Akuvox Akubela Ruijie
Snom Htek Dinstar Reyee
BC4 JOiWO Milesight Zycoo
LifeSize Ascom Fortinet
VT Headsets JOiWO Diavox Jetpower

 

Naše služby SLA využívá mnoho předních společnsotí a organizací nejen v ČR

Zákazníky BusinessCom a.s. SLA a SWA jsou podniky a organizace všech velikostí a odvětví, státní instituce, podniky a instituce kritické infrastruktury, přední developeři, hotely a poskytovatalé IT a telekomunikačních služeb.

 
 
 

Kontaktujte nás

Obchod, technická podpora, instalace a servis.
 

Obchod

Registrace 

   

Kontakt 

Podpora