Multimediální kontaktní centrum BC 4
V moderních architekturách Call center jsou integrovány multimediální C2B (customer to business) řešení s one-to-one interakčními schopnostmi a jednoduchým nasazením řešení.
V moderních architekturách Call center jsou integrovány multimediální C2B (customer to business) řešení s one-to-one interakčními schopnostmi a jednoduchým nasazením řešení.
Modul OutBound kontaktního centra BC4 zajišťuje distribuci, plánování a automatizaci odchozích hovorů a kampaní. Je navržen jako vhodný nástroj pro aktivní volání, telemarketing, průzkumy trhu, atd.
InBound modul je základní stavební kámen celého call centra. Modul zajišťuje směřování hovorů a všech dalších médií (SMS, chat, e-mail, sociální média) do správné fronty a nebo přímo na správného operátora/agenta.
Modul Dispečerská pracoviště je spolehlivým pomocníkem pro dispečery, pro pracovníky krizových a finančních center, pro které je důležitá rychlost komunikace a rozhodovaní.
SUPERVISOR PANEL zobrazuje on line informace o provozu call centra potřebných pro práci Supervisora.
Agent Panel je propracované webové agentské pracoviště pro příjem a vytáčení hovorů. Pracovište je sestavené z různých modulů, tak zvaných Widgetů, které obsahují volitelné informace z různých předem definovaných zdrojů.
Modul Zákaznické karty je nástroj pro správu a integraci firemních kontaktů. Je možný import z excelu nebo CSV, případně integrace na další zákaznické CRM nebo db.
Modul Zákaznické karty je nástroj pro správu a integraci firemních kontaktů. Je možný import z excelu nebo CSV, případně integrace na další zákaznické CRM nebo db.
Nacházíte se v kategorii: BC4 - Multimediální kontaktní centrum a dispečerský systém