CX All-in-one platformy pro správu interakce se zákazníky
Mitel MiContact Center Enterprise a BC4™ Contact Center
Omnichannel kontaktní centrum CX je souhrn funkcí komunikačního systému nebo aplikací sloužící k odbavení vysokého počtu telefonních hovorů, video hovorů, e-mailů, sms zpráv, instant messagingu, web chatu a sociálních sítí. Je prostředkem k zajištění spokojenosti zákazníků, k omezení nákladů a nebo k vytvoření zisku. Centra obsluhy volání již nejsou doménou pouze velkých nebo specializovaných firem a institucí, ale stávají se běžným standardem i všude tam, kde jde o maximálně spokojeného zákazníka.
V nabídka obsahuje aplikace a nástroje pro efektivní provoz kontaktního centra pro všechny skupiny zákazníků, od nejmenších firem po velké nadnárodní společnosti. V nabídce máme produkty předního světovévo výrobce CX řešení společnosti Mitel MiContact Center Enterprise a řešení postavené na vlastní komunikační platformě BC4™ Contact Center. K těmto standardním produktům přinášíme navíc také možnost úpravy podle specifických potřeb zákazníka, nebo vývoj vlastního řešení na míru.
Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center je řešení distribuce hlasu, videa a práci s textem. Kontaktní centrum BC4™ je složeno z Plug-in stavebních prvků - modulů. Jednotlivé moduly je možné snadno upravit a nastavit d
Mobilní klient BC4™ funguje na všech moderních mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Agent Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání ...
Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a ...
Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a ...
Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky, která transformuje hlasová call centra na omnikanálová zákaznická centra.
BC4™ AI Voicebot a Chatbot je napojený přímo na generativní AI ChatGPT. Tento jazykový model využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému a dokáže tak odpovídat na otázky volajících.
Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center je řešení distribuce hlasu, videa a práci s textem. Kontaktní centrum BC4™ je složeno z Plug-in stavebních prvků - modulů a AI. Jednotlivé moduly je možné snadno upravit a nastavit dle potřeb a nároků každého zákazníka, tak aby výsledná podoba kontaktního centra plně odpovídala přesným požadavkům a neztěžovala práci agentům nepotřebnými funkcemi nebo prvky. Systém může být instalován ve virtuální infrastruktuře, do veřejného nebo privátního Cloudu.
Zjistit více
Komunikační platforma BC4™
Komunikační platforma BC4™ je kompletní multimediální komunikační řešení pro jednotnou komunikaci s integrovaným omnichannel kontaktním centrem pro přenos hlasu, videa a práci s textem. Je založen na bázi otevřeného software, pracuje nad 64 bitovým operačním systémem LINUX™ a se standardními servery. Systém může být instalován ve virtuální infrastruktuře, do veřejného nebo privátního Cloudu.
Zjistit více
BC4™ AI Voicebot a Chatbot
BC4™ AI Voicebot a Chatbot je napojený přímo na generativní AI ChatGPT. Tento jazykový model využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému a dokáže tak odpovídat na otázky volajících. Voicebota je možné trénovat na vlastní množině dat, například na rozsáhlé znalostní bázi firmy. Voicebot je vhodný pro sdělování obecných informací na základě předem nedefinovaných strukturovaných otázek.