Integrované komunikační řešení Mitel MiVoice MX-ONE™
Využijte výhody komplexního a plně integrovaného komunikačního řešení Mitel MiVoice MX-ONE™ šitého na míru pro kriticky důležité podniky od středních až po velmi velké.
Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky, která transformuje hlasová call centra na omnikanálová zákaznická centra.
Výhody Mitel MiContact Center Enterprise
Vynikající zákaznický servis bez ohledu na způsob kontaktu |
Mobilní pracovní síla |
Flexibilní možnosti nasazení |
Poskytujte konzistentní a vysoce kvalitní zákaznický servis napříč všemi způsoby kontaktu, které se zákazníci rozhodnou použít (telefon, e-mail, SMS, webový chat a sociální média). Agenti okamžitě spolupracují s odborníky na řešení zákaznických dotazů při prvním kontaktu, což vede k menšímu počtu interakčních přepojení a zpětných volání zákazníků. | Agenti zůstávají ve spojení a pracují odkudkoli pomocí chytrého telefonu. Nadřízení prohlížejí Supervisor panely v reálném čase a provádějí změny konfigurace agentů, front, dovedností a priorit na svých tabletech. | Užijte si flexibilitu nasazení MiContact Center Enterprise na místě, virtualizovaného ve vašem datovém centru, v hybridní konfiguraci nebo v privátním/veřejném cloudu s nativním multitenantingem. |
Otevřená architektura |
Škálovatelnost a odolnost |
|
Dosáhněte skutečné efektivity obchodních procesů pomocí našich otevřených rozhraní API a sad nástrojů. Snadno integrujte aplikace třetích stran jako WFM, CRM, IVR a ERP atd. Naše Open Media API poskytuje prioritní směrování, řazení do front a hlášení jakéhokol typu médií třetí strany. | Agregujte více serverů s vysokou dostupností do prostředí ve stylu odolného síťového operačního centra (NOC) pro rozsáhlá, rozptýlená nasazení až 30 000 souběžných agentů. |
Omnichannel řízení na základě uživatelské zkušenosti
Spravujte snadno a přehledně své omikanálové zákaznické centrum MiCCE pomocí řídících Supervisor panelů v reálném čase, historického reportingu a obchodních analýz. Zobrazte si množství a objem kontaktů, úroveň služeb a metriky výkonu agentů a front. |
Umožněte agentům zpracovávat kontakty ze všech mediálních kanálů včetně příchozího/odchozího hlasu, e-mailu, webového chatu, SMS a sociálních médií z jediného rozhraní agenta. |
MiContact Center Enterprise, vybavený náhledovými, výkonnými a progresivními dialery, poskytuje platformu pro proaktivní zapojení zákazníků, která zvyšuje loajalitu zákazníků a odkrývá nové možnosti příjmů. |
Funkce Mitel MiContact Center Enterprise
|
|
Spolupracuje se sytémy Mitel
Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? |
Využijte výhody komplexního a plně integrovaného komunikačního řešení Mitel MiVoice MX-ONE™ šitého na míru pro kriticky důležité podniky od středních až po velmi velké.
Mitel MiCollab je kompletní řečení Unified Communications a Collaboration poskytující uživatelům všechny nástroje, které jim dovolí zůstat ve spojení. Umožňuje všem uživatelům bez námahy komunikovat a spolupracovat s kolegy, ...
ReDat 3 - aplikační server je funkční nadstavba nad záznamovým zařízením ReDat3, která umožňuje vytvořit ucelený záznamový systém pro kontaktní centra nebo centrální archiv záznamů.
ReDat je univerzální sofistikovaný systém pro záznam hlasu, umožňující záznam a archivaci hlasové a datové komunikace vedené po telefonních linkách, radiových sítích a sítích IP telefonie.
Mitel MiVoice 6930 nabízí velký 4,3" barevný displej, křišťálově čistý HD zvuk prostřednictvím zcela unikátního bezšňůrového sluchátka (není v ceně), 12 fyzických programovatelných tlačítek, duální Gigabit Ethernet port a ...
Bezdrátová DECT náhlavní souprava řady Poly SAVI 7420 Office nabízí vynikající kvalitu zvuku a dlouhý dosah. Souprava je vhodná pro příjem telefonních hovorů ze stolních telefonů, PC a zařízení s Bluetooth.