OMNICHANNEL KONTAKTNÍ CENTRA
CX All-in-one platformy pro správu interakce se zákazníky
BC4™ Contact Center a Mitel MiContact Center Enterprise
|
|
Omnichannel kontaktní centrum CX je souhrn funkcí komunikačního systému nebo aplikací sloužící k odbavení vysokého počtu telefonních hovorů, video hovorů, e-mailů, sms zpráv, instant messagingu, web chatu a sociálních sítí. Je prostředkem k zajištění spokojenosti zákazníků, k omezení nákladů a nebo k vytvoření zisku. Centra obsluhy volání již nejsou doménou pouze velkých nebo specializovaných firem a institucí, ale stávají se běžným standardem i všude tam, kde jde o maximálně spokojeného zákazníka.
V nabídka obsahuje aplikace a nástroje pro efektivní provoz kontaktního centra pro všechny skupiny zákazníků, od nejmenších firem po velké nadnárodní společnosti. V nabídce máme produkty předního světovévo výrobce CX řešení společnosti Mitel MiContact Center Enterprise a řešení postavené na vlastní komunikační platformě BC4™ Contact Center. K těmto standardním produktům přinášíme navíc také možnost úpravy podle specifických potřeb zákazníka, nebo vývoj vlastního řešení na míru.