BC4

OMNICHANNEL KONTAKTNÍ CENTRA

CX All-in-one platformy pro správu interakce se zákazníky

BC4™ Contact Center a Mitel MiContact Center Enterprise

 
Omnichannel kontaktní centrum CX je souhrn funkcí komunikačního systému nebo aplikací sloužící k odbavení vysokého počtu telefonních hovorů, video hovorů, e-mailů, sms zpráv, instant messagingu, web chatu a sociálních sítí. Je prostředkem k zajištění spokojenosti zákazníků, k omezení nákladů a nebo k vytvoření zisku. Centra obsluhy volání již nejsou doménou pouze velkých nebo specializovaných firem a institucí, ale stávají se běžným standardem i všude tam, kde jde o maximálně spokojeného zákazníka.

V nabídka obsahuje aplikace a nástroje pro efektivní provoz kontaktního centra pro všechny skupiny zákazníků, od nejmenších firem po velké nadnárodní společnosti. V nabídce máme produkty předního světovévo výrobce CX řešení společnosti Mitel MiContact Center Enterprise  a řešení postavené na vlastní komunikační platformě BC4™ Contact Center. K těmto standardním produktům přinášíme navíc také možnost úpravy podle specifických potřeb zákazníka, nebo vývoj vlastního řešení na míru.

Seřadit položky

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center je řešení distribuce hlasu, videa a práci s textem. Kontaktní centrum BC4™ je složeno z Plug-in stavebních prvků - modulů. Jednotlivé moduly je možné snadno upravit a nastavit d

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center
Výrobce:BC4
Kód:MCC BC4
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ Mobile Client pro Android a iOS

Mobilní klient BC4™ funguje na všech moderních mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Agent Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání ...

BC4™ Mobile Client pro Android a iOS
Výrobce:BC4
Kód:BC4 Mobile Client
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ Agent Panel s WebRTC a CTI

Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a ...

BC4™  Agent Panel s WebRTC a CTI
Výrobce:BC4
Kód:BC4 Agent Panel
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ Office Panel s WebRTC a CTI

Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a ...

BC4™  Office Panel s WebRTC a CTI
Výrobce:BC4
Kód:BC4™ Office Panel
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky

Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky, která transformuje hlasová call centra na omnikanálová zákaznická centra.

Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky
Výrobce:Mitel
Kód:MiCCE
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ AI Voicebot a Chatbot

BC4™ AI Voicebot a Chatbot je napojený přímo na generativní AI ChatGPT. Tento jazykový model využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému a dokáže tak odpovídat na otázky volajících.

BC4™ AI Voicebot a Chatbot
Výrobce:BC4
Kód:BC4 AI Voicebot a Chatbot
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Řešení kontaktního centra a chytré telefonie

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center  

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center je řešení distribuce hlasu, videa a práci s textem. Kontaktní centrum BC4™ je složeno z Plug-in stavebních prvků - modulů a AI. Jednotlivé moduly je možné snadno upravit a nastavit dle potřeb a nároků každého zákazníka, tak aby výsledná podoba kontaktního centra plně odpovídala přesným požadavkům a neztěžovala práci agentům nepotřebnými funkcemi nebo prvky. Systém může být instalován ve virtuální infrastruktuře, do veřejného nebo privátního Cloudu. 

Zjistit více
 
 
 
Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky

Spravujte snadno a přehledně své ommikanálové zákaznické centrum MiCCE pomocí řídících Supervisor panelů v reálném čase, historického reportingu a obchodních analýz. Zobrazte si množství a objem kontaktů, úroveň služeb a metriky výkonu agentů a front.

Zjistit více

 

BC4™ AI Voicebot a Chatbot  

BC4™ AI Voicebot a Chatbot je napojený přímo na generativní AI ChatGPT. Tento jazykový model využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému a dokáže tak odpovídat na otázky volajících.  Voicebota je možné trénovat na vlastní množině dat, například na rozsáhlé znalostní bázi firmy. Voicebot je vhodný pro sdělování obecných informací na základě předem nedefinovaných strukturovaných otázek.
Zjistit více
 
 
 

Kontaktujte nás

Obchod, technická podpora, instalace a servis.
 

Obchod

Registrace 

   

Kontakt 

Podpora