![](https://www.businesscom.cz/images_obsah/banners/b4/businesscom-download-support-podpora-v2.webp)
Jak kontaktovat technickou podporu?
Vyberte si takový způsob komunikace s naší technickou podporou, jaký vám bude vyhovovat.
Technická podpora BusinessCom a.s.
Naše technická podpora Vám umožní komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat tickety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení. Provozní doba oddělení technické podpory je od pondělí do pátku od 8:00 do 16:30. V případě uzavřené Servisní smlouvy je technická podpora dostupná v režimu 24/7/365. Naši servisní technici mají přímý kontakt na technickou podporu výrobce všech námi dodávaných produktů pro rychlé vyřešení všech vašich požadavků.
|
![](https://www.businesscom.cz/images_obsah/bc4/ion/businesscom-ticket-p1-v2.webp) |
![](https://www.businesscom.cz/images_obsah/bc-corp/icons/icons-phone.webp) |
Telefonicky |
|
Zavolejte nám na náš helpdesk fungující nepřetržitě 24/7/365.
+420 261 303 303
(od 8:00 do 16:30)
+420 261 303 335
(mimo pracovní dobu)
|
|
|
![](https://www.businesscom.cz/images_obsah/bc-corp/icons/image_2023-04-08_181635133.webp) |
Ticketovací systém
|
|
Otevřete si ticket s požadavky a sledujte jejich stav a průběh řešení.
|
|
![](https://www.businesscom.cz/images_obsah/bc-corp/icons/icons-form.webp) |
Webový formulář
|
|
Vyplňte a odešlete webový formulář umístěný níže na této stránce.
|
|
Vyplňte on-line formulář s vaším požadavkem: