Integrované komunikační řešení Mitel MiVoice MX-ONE™
Využijte výhody komplexního a plně integrovaného komunikačního řešení Mitel MiVoice MX-ONE™ šitého na míru pro kriticky důležité podniky od středních až po velmi velké.
Chci být informován:
IP dispečerský systém KONOS
KONOS je globální komunikační platforma, která propojuje řídicí systémy kritické infrastruktury. Zjednodušuje komunikaci, sjednocuje dispečerské operace a integruje data ze systémů třetích stran do jediného dispečerského komunikačního kanálu.
KONOS je v současné době využíván v segmentu energetiky, dopravy a Integrovaného záchranného systému ČR. Aktivně pracuje na kontrole kritických situací v 6 zemích.
Dispečerská konzole KONOS-DOT je centrálním prvkem produktů řady KONOS. Je určena pro komplexní řídící úkoly, plánování, rychlou komunikaci a zpracování telefonních hovorů. Konzole KONOS-DOT může být nasazena jako samostatný terminál v jednoduchých řešeních, tak i jako součást rozsáhlejších dispečerských řešení využívajících snadné integrovatelnosti produktů řady KONOS. Grafické uživatelské rozhraní je ovládáno pomocí dotykové obrazovky a dalších řídicích nástrojů pro zjednodušení a urychlení přístupu k potřebným funkcím.
Díky své flexibilní modulární architektuře umožňuje dispečerská konzole KONOS-DOT provádět nezbytnou sadu funkcí pro optimalizaci grafického uživatelského rozhraní a přizpůsobit ji firemním, průmyslovým nebo národním normám. Základní funkčnost konzole jako flexibilního dispečerského terminálu je možno rozšířit moduly pro podporu rádiových sítí, speciálních kabelových sítí a externích datových zdrojů.
Díky integraci konzole KONOS-DOT s komunikačním systémem Mitel MiVoice MX-ONE umožněno používání všech dostupných typů telefonních sítí a napojení, řízení účastnických přípojek a hovorů. KONOS-DOT umožňuje současně pracovat s několika skupinami radio-uživatelů různých norem (analogové sítě, Motorola MOTOTRBO, TETRA), pomocí KONOS-RGW. Základem konzole je all-in-one průmyslové PC s dotykovou obrazovkou. Na základě požadavků může být dispečerská konzole vybavena mikrotelefonem, externím mikrofonem i headsetem.
|
Scénáře použití KONOS
Záchranné služby |
Zrychlení reakční doby |
Sjednocení dispečerské práce |
|||
|
Nasazení řešení hlasového dispečinku KONOS ve střediscích zdravotnické záchranné služby umožňuje operátorům rychle a efektivně reagovat na tísňová volání. Integrací informačních a komunikačních systémů do jednoho celku jsou schopni udělat maximum pro záchranu životů v co nejkratším čase.
|
|
Díky funkcím samotného dispečerského terminálu a integraci s informačními systémy nabízí řešení KONOS dispečerům snadné a přehledné volání v co nejkratším čase. Požadované spojení je možné navázat jak podle dostupnosti přes různé komunikační sítě, tak podle aktuálních rolí a plánované připravenosti personálu.
|
|
Dispečerské řešení KONOS nabízí možnost jednoho rozhraní pro práci s různými komunikačními sítěmi a systémy. Pomocí specializovaných bran může dispečer komunikovat jak s firemní telefonní sítí, veřejnou sítí, sítěmi mobilních operátorů, rádiovými sítěmi různých výrobců a typů (analogové, digitální, kmenové), tak se sítěmi se speciální signalizací.
|
Funkce komunikační platformy Konos
|
|
Jednotlivé komponenty řešení Konos
Dispečerský terminál KONOS-DOT |
Hlasové brány |
Centrální prvky KONOS |
Slouží pro rychlou komunikaci a zpracování telefonních hovorů. Může být nasazen jako samostatný terminál, nebo jako součást rozsáhlejších dispečerských řešení.
|
Konzole KONOS-DOT může současně pracovat s více telefoními ústřednami (i od různých výrobců). Volání do analogových i digitálních rádiových sítí je zajištěno pomocí radiové brány KONOS-RGW. Komponenta legacy gateway umožňuje komunikaci i se speciálními rozhraními, jako jsou telefony s místní baterií, různé d ruhy E&M připojení nebo rozhraní se speciální signalizací, jako nap říklad 2 ze 7 a podobně. |
Aplikační server KONOS-AS zajišťuje centrální správu konfigurací celého řešení, zálohování uživatelských profilů, sdílení telefonních seznamů a rozložení tlačítek rychlých voleb mezi operátory, a dle potřeby integraci s vnitřními IT systémy zákazníka. Spolupráci dispečerů mezi sebou při práci ve skupinách zajišťuje server KONOS-HD, který mezi terminály předává informace o stavu probíhajících volání, a usnadňuje vstupy do hovorů a jejich předávání. Součástí řešení mohou být také centrální nahrávací a dohledové servery.
|
Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? |
Využijte výhody komplexního a plně integrovaného komunikačního řešení Mitel MiVoice MX-ONE™ šitého na míru pro kriticky důležité podniky od středních až po velmi velké.
ReDat 3 - aplikační server je funkční nadstavba nad záznamovým zařízením ReDat3, která umožňuje vytvořit ucelený záznamový systém pro kontaktní centra nebo centrální archiv záznamů.
ReDat je univerzální sofistikovaný systém pro záznam hlasu, umožňující záznam a archivaci hlasové a datové komunikace vedené po telefonních linkách, radiových sítích a sítích IP telefonie.