IP dispečerský systém KONOS

IP dispečerský systém KONOS hodnocení (0)
dotaz vytisknout poslat odkaz hlídat cenu a sklad
Nastavit hlídání

Chci být informován:

Na Váš e-mail:


Kód:
KONOS
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
Objednejte si zboží telefonicky
Po - Pá: 8:30 do 16:00
+420 261 303 303
Skladová dostupnost:
na objednání
Skladem:
Ks


  • Popis
  • Foto
Popis k výrobku: IP dispečerský systém KONOS

IP dispečerský systém KONOS

KONOS je globální komunikační platforma, která propojuje řídicí systémy kritické infrastruktury. Zjednodušuje komunikaci, sjednocuje dispečerské operace a integruje data ze systémů třetích stran do jediného dispečerského komunikačního kanálu.

KONOS je v současné době využíván v segmentu energetiky, dopravy a Integrovaného záchranného systému ČR. Aktivně pracuje na kontrole kritických situací v 6 zemích.

Dispečerská konzole KONOS-DOT je centrálním prvkem produktů řady KONOS. Je určena pro komplexní řídící úkoly, plánování, rychlou komunikaci a zpracování telefonních hovorů. Konzole KONOS-DOT může být nasazena jako samostatný terminál v jednoduchých řešeních, tak i jako součást rozsáhlejších dispečerských řešení využívajících snadné integrovatelnosti produktů řady KONOS. Grafické uživatelské rozhraní je ovládáno pomocí dotykové obrazovky a dalších řídicích nástrojů pro zjednodušení a urychlení přístupu k potřebným funkcím.

Díky své flexibilní modulární architektuře umožňuje dispečerská konzole KONOS-DOT provádět nezbytnou sadu funkcí pro optimalizaci grafického uživatelského rozhraní a přizpůsobit ji firemním, průmyslovým nebo národním normám. Základní funkčnost konzole jako flexibilního dispečerského terminálu je možno rozšířit moduly pro podporu rádiových sítí, speciálních kabelových sítí a externích datových zdrojů.

Díky integraci konzole KONOS-DOT s komunikačním systémem Mitel MiVoice MX-ONE umožněno používání všech dostupných typů telefonních sítí a napojení, řízení účastnických přípojek a hovorů. KONOS-DOT umožňuje současně pracovat s několika skupinami radio-uživatelů různých norem (analogové sítě, Motorola MOTOTRBO, TETRA), pomocí KONOS-RGW. Základem konzole je all-in-one průmyslové PC s dotykovou obrazovkou. Na základě požadavků může být dispečerská konzole vybavena mikrotelefonem, externím mikrofonem i headsetem.

 

Klíčové vlastnosti komunikační platformy KONOS
  • Jednodušší komunikace
  • Spolupráce ve skupinách
  • Sdílení informací a kontaktů
  • Akcelerace a automatizace postupů
  • Rychlejší, automatizované nouzové postupy
  • Nezávislost dodavatelů infrastruktury
  • Intuitivní rozhraní
  • Vysoká úroveň bezpečnosti
  • Přizpůsobení se zákazníkům
  • Propojení různých řídících systémů

Scénáře použití KONOS

Záchranné služby
Nasazení řešení hlasového dispečinku KONOS ve střediscích zdravotnické záchranné služby umožňuje operátorům rychle a efektivně reagovat na tísňová volání. Integrací informačních a komunikačních systémů do jednoho celku jsou schopni udělat maximum pro záchranu životů v co nejkratším čase.
Zrychlení reakční doby
Díky funkcím samotného dispečerského terminálu a integraci s informačními systémy nabízí řešení KONOS dispečerům snadné a přehledné volání v co nejkratším čase. Požadované spojení je možné navázat jak podle dostupnosti přes různé komunikační sítě, tak podle aktuálních rolí a plánované připravenosti personálu.
Sjednocení dispečerské práce
Dispečerské řešení KONOS nabízí možnost jednoho rozhraní pro práci s různými komunikačními sítěmi a systémy. Pomocí specializovaných bran může dispečer komunikovat jak s firemní telefonní sítí, veřejnou sítí, sítěmi mobilních operátorů, rádiovými sítěmi různých výrobců a typů (analogové, digitální, kmenové), tak se sítěmi se speciální signalizací.
 

Funkce komunikační platformy Konos

  • Řazení příchozích volání do lokálních nebo sdílených front s automatickým nebo manuálním způsobem odbavování.
  • Vytváření dvou řízených ad-hoc konferencí až do 120 účastníků (na běžném kancelářském PC 32 účastníků).
  • Aktivace a administrace konferenčních místností.
  • Přídavné telefonní služby systémových terminálů (odchozí volání pomocí rychlých voleb, telefonního seznamu).
  • Alfanumerická klávesnice, přidržení, přesměrování, propojování, příposlech a parkování hovorů.
  • Přístup k informacím adresářových služeb (protokol LDAP).
  • Konfigurace terminálu přes webové rozhraní a FTP.
  • Konfigurace terminálu s použitím adresářových služeb (Active Directory).
  • Zaznamenávání událostí provozu, snadné čtení a vyhodnocování.
  • Zabezpečení řízení a administrace systémem „Bezpečné domény systému MS Windows“.
  • Možnost jazykové lokalizace.
  • Záznam hovorů přímo na terminál nebo na externí zařízení.
  • Službový server (centrální správa seznamů, nastavení času, dlouhodobý záznam hovorů z jednotlivých terminálů).
  • Připojení náhlavní soupravy.
  • Výstup z kamerového systému, volba počtu zobrazovaných kamer, zoom obrazu.
  • Adresářové služby, propojení s informačním systémem, propojení s CRM.
  • Integrace výstupů ze zabezpečovacích a technologických zařízení.

Jednotlivé komponenty řešení Konos

Dispečerský terminál KONOS-DOT
Slouží pro rychlou komunikaci a zpracování telefonních hovorů. Může být nasazen jako samostatný terminál, nebo jako součást rozsáhlejších dispečerských řešení.
Hlasové brány
Konzole KONOS-DOT může současně pracovat s více telefoními ústřednami (i od  různých výrobců). Volání do analogových i digitálních rádiových sítí je zajištěno pomocí radiové brány KONOS-RGW. Komponenta legacy gateway umožňuje komunikaci i se speciálními rozhraními, jako jsou telefony s místní baterií, různé d ruhy E&M připojení nebo rozhraní se speciální signalizací, jako nap říklad 2 ze 7 a podobně.
Centrální prvky KONOS
Aplikační server KONOS-AS zajišťuje centrální správu konfigurací celého řešení, zálohování uživatelských profilů, sdílení telefonních seznamů a rozložení tlačítek rychlých voleb  mezi operátory, a dle potřeby integraci s vnitřními IT systémy zákazníka. Spolupráci dispečerů mezi sebou při práci ve skupinách zajišťuje server KONOS-HD, který mezi terminály předává informace o stavu probíhajících volání, a usnadňuje vstupy do hovorů a jejich předávání. Součástí řešení mohou být také centrální nahrávací a dohledové servery.

 

Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? 
Kontaktujte nás
kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku
Související zboží

Integrované komunikační řešení Mitel MiVoice MX-ONE™

Využijte výhody komplexního a plně integrovaného komunikačního řešení Mitel MiVoice MX-ONE™ šitého na míru pro kriticky důležité podniky od středních až po velmi velké.

Integrované komunikační řešení Mitel MiVoice MX-ONE™
Výrobce:Mitel
Kód:MiVo MX-ONE
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Aplikační platforma ReDAT eXperience

ReDat 3 - aplikační server je funkční nadstavba nad záznamovým zařízením ReDat3, která umožňuje vytvořit ucelený záznamový systém pro kontaktní centra nebo centrální archiv záznamů.

Aplikační platforma ReDAT eXperience
Kód:ReDAT eXperience
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: na dotaz

Záznamový systém ReDAT

ReDat je univerzální sofistikovaný systém pro záznam hlasu, umožňující záznam a archivaci hlasové a datové komunikace vedené po telefonních linkách, radiových sítích a sítích IP telefonie.

Záznamový systém ReDAT
Kód:redat rec
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: na dotaz