Popis k výrobku:
IP dispečerský systém KONOSIP dispečerský systém KONOS
KONOS je globální komunikační platforma, která propojuje řídicí systémy kritické infrastruktury. Zjednodušuje komunikaci, sjednocuje dispečerské operace a integruje data ze systémů třetích stran do jediného dispečerského komunikačního kanálu.
KONOS je v současné době využíván v segmentu energetiky, dopravy a Integrovaného záchranného systému ČR. Aktivně pracuje na kontrole kritických situací v 6 zemích.
Dispečerská konzole KONOS-DOT je centrálním prvkem produktů řady KONOS. Je určena pro komplexní řídící úkoly, plánování, rychlou komunikaci a zpracování telefonních hovorů. Konzole KONOS-DOT může být nasazena jako samostatný terminál v jednoduchých řešeních, tak i jako součást rozsáhlejších dispečerských řešení využívajících snadné integrovatelnosti produktů řady KONOS. Grafické uživatelské rozhraní je ovládáno pomocí dotykové obrazovky a dalších řídicích nástrojů pro zjednodušení a urychlení přístupu k potřebným funkcím.
Díky své flexibilní modulární architektuře umožňuje dispečerská konzole KONOS-DOT provádět nezbytnou sadu funkcí pro optimalizaci grafického uživatelského rozhraní a přizpůsobit ji firemním, průmyslovým nebo národním normám. Základní funkčnost konzole jako flexibilního dispečerského terminálu je možno rozšířit moduly pro podporu rádiových sítí, speciálních kabelových sítí a externích datových zdrojů.
Díky integraci konzole KONOS-DOT s komunikačním systémem Mitel MiVoice MX-ONE umožněno používání všech dostupných typů telefonních sítí a napojení, řízení účastnických přípojek a hovorů. KONOS-DOT umožňuje současně pracovat s několika skupinami radio-uživatelů různých norem (analogové sítě, Motorola MOTOTRBO, TETRA), pomocí KONOS-RGW. Základem konzole je all-in-one průmyslové PC s dotykovou obrazovkou. Na základě požadavků může být dispečerská konzole vybavena mikrotelefonem, externím mikrofonem i headsetem.
|
Klíčové vlastnosti komunikační platformy KONOS |
-
Jednodušší komunikace
- Spolupráce ve skupinách
- Sdílení informací a kontaktů
-
Akcelerace a automatizace postupů
- Rychlejší, automatizované nouzové postupy
-
Nezávislost dodavatelů infrastruktury
-
Intuitivní rozhraní
-
Vysoká úroveň bezpečnosti
-
Přizpůsobení se zákazníkům
- Propojení různých řídících systémů
|
Scénáře použití KONOS
|
Záchranné služby |
Nasazení řešení hlasového dispečinku KONOS ve střediscích zdravotnické záchranné služby umožňuje operátorům rychle a efektivně reagovat na tísňová volání. Integrací informačních a komunikačních systémů do jednoho celku jsou schopni udělat maximum pro záchranu životů v co nejkratším čase. |
|
|
|
|
Zrychlení reakční doby |
Díky funkcím samotného dispečerského terminálu a integraci s informačními systémy nabízí řešení KONOS dispečerům snadné a přehledné volání v co nejkratším čase. Požadované spojení je možné navázat jak podle dostupnosti přes různé komunikační sítě, tak podle aktuálních rolí a plánované připravenosti personálu. |
|
|
|
|
Sjednocení dispečerské práce |
Dispečerské řešení KONOS nabízí možnost jednoho rozhraní pro práci s různými komunikačními sítěmi a systémy. Pomocí specializovaných bran může dispečer komunikovat jak s firemní telefonní sítí, veřejnou sítí, sítěmi mobilních operátorů, rádiovými sítěmi různých výrobců a typů (analogové, digitální, kmenové), tak se sítěmi se speciální signalizací. |
|
|
|
Funkce komunikační platformy Konos
- Řazení příchozích volání do lokálních nebo sdílených front s automatickým nebo manuálním způsobem odbavování.
- Vytváření dvou řízených ad-hoc konferencí až do 120 účastníků (na běžném kancelářském PC 32 účastníků).
- Aktivace a administrace konferenčních místností.
- Přídavné telefonní služby systémových terminálů (odchozí volání pomocí rychlých voleb, telefonního seznamu).
- Alfanumerická klávesnice, přidržení, přesměrování, propojování, příposlech a parkování hovorů.
- Přístup k informacím adresářových služeb (protokol LDAP).
- Konfigurace terminálu přes webové rozhraní a FTP.
- Konfigurace terminálu s použitím adresářových služeb (Active Directory).
|
- Zaznamenávání událostí provozu, snadné čtení a vyhodnocování.
- Zabezpečení řízení a administrace systémem „Bezpečné domény systému MS Windows“.
- Možnost jazykové lokalizace.
- Záznam hovorů přímo na terminál nebo na externí zařízení.
- Službový server (centrální správa seznamů, nastavení času, dlouhodobý záznam hovorů z jednotlivých terminálů).
- Připojení náhlavní soupravy.
- Výstup z kamerového systému, volba počtu zobrazovaných kamer, zoom obrazu.
- Adresářové služby, propojení s informačním systémem, propojení s CRM.
- Integrace výstupů ze zabezpečovacích a technologických zařízení.
|
Jednotlivé komponenty řešení Konos
Dispečerský terminál KONOS-DOT |
Slouží pro rychlou komunikaci a zpracování telefonních hovorů. Může být nasazen jako samostatný terminál, nebo jako součást rozsáhlejších dispečerských řešení. |
|
Hlasové brány |
Konzole KONOS-DOT může současně pracovat s více telefoními ústřednami (i od různých výrobců). Volání do analogových i digitálních rádiových sítí je zajištěno pomocí radiové brány KONOS-RGW. Komponenta legacy gateway umožňuje komunikaci i se speciálními rozhraními, jako jsou telefony s místní baterií, různé d ruhy E&M připojení nebo rozhraní se speciální signalizací, jako nap říklad 2 ze 7 a podobně. |
|
Centrální prvky KONOS |
Aplikační server KONOS-AS zajišťuje centrální správu konfigurací celého řešení, zálohování uživatelských profilů, sdílení telefonních seznamů a rozložení tlačítek rychlých voleb mezi operátory, a dle potřeby integraci s vnitřními IT systémy zákazníka. Spolupráci dispečerů mezi sebou při práci ve skupinách zajišťuje server KONOS-HD, který mezi terminály předává informace o stavu probíhajících volání, a usnadňuje vstupy do hovorů a jejich předávání. Součástí řešení mohou být také centrální nahrávací a dohledové servery. |
|
Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? |
Kontaktujte nás |
|
|