xtelsio CTI Server - Licence pro uživatele
Chci být informován:
- Kód:
- x-CTI S
- Výrobce:
- xtelsio
Cena bez DPH: | 250 Kč |
Cena s DPH: | 302,50 Kč |
- Skladová dostupnost:
- na objednání
- Skladem:
- Ks
- Popis
- Foto
Server CTI umožňuje síťové nasazení několika klientů xtelsio CTI. Podporovány jsou jak telefonní systémy s centrálním ovladačem TAPI, tak místní připojení TAPI / CTI.
Deník offline volání také zaznamenává hovory pro odhlášené klientské počítače. Sledováním TAPI a správou přítomnosti můžete vždy zjistit, který z vašich kolegů je v současné době k dispozici nebo použijte integrovanou funkci chatu pro snadné a rychlé zasílání textových zpráv.
Funkce
Distributor TAPI
Server CTI poskytuje funkce ovladače TAPI několika klientům xtelsio CTI v místní síti. Každý klient CTI tak může ovládat a monitorovat jedno nebo několik zařízení ústředny.
Tip: Server CTI funguje pouze ve spojení s klienty xtelsio CTI. Jiné aplikace TAPI se nemohou připojit k serveru CTI. Klient CTI poskytuje místní „TAPI Connector“ pro další aplikace TAPI.
Monitorování / BLF
Server CTI podporuje pole rušné lampy (monitorování) pro různá prostředí CTI:
Pokud je na serveru CTI k dispozici víceřádkový ovladač TAPI.
Pokud jsou ovladače TAPI nainstalovány na klientských počítačích nebo na klientech CTI, použijte vestavěný telefonní konektor (například Yealink nebo SIP-SoftPhone).
Správa prezence
S pomocí správy přítomnosti máte vždy na dosah dosažitelnost svých kolegů.
Skupiny vytvořené centrálně pomocí správy serveru lze integrovat do příslušných klientů CTI jako panely rychlé volby. Tyto panely zobrazují stav přítomnosti všech členů skupiny. Rychle a snadno lze přizpůsobit vlastní stav přítomnosti včetně textových zpráv, časového limitu, automatického přesměrování hovorů a ochrany hovorů.
Offline deník
Když je klientský počítač vypnutý, lze aktivovat serverový deník volání, který zaznamenává všechna zmeškaná volání. Jakmile se klient příště spojí se serverem, přenesou se protokolované telefonní hovory.
Společný hlavní deník
Všechny telefonní hovory lze zaznamenávat do společného hlavního deníku. Deník může být napájen ovladačem TAPI serveru nebo také nepřímo klienty.
Více informací ...
TeamChat
TeamChat poskytuje snadnou a rychlou komunikaci 1: 1 s kolegy připojenými prostřednictvím panelu rychlého vytáčení serveru CTI. To umožňuje výměnu chatových zpráv, i když právě telefonujete. Nebo pošlete kolegovi, jehož přítomnost je momentálně „pryč“, zprávu s požadavkem na zpětné volání. TeamChat také podporuje více paralelních chatů na samostatných kartách.
Správa přístupových práv
Z konzoly pro správu serveru můžete určit, kteří klienti získají oprávnění pro která zařízení. Oprávnění pro řízení a / nebo monitorování zařízení jsou přiřazena ke jménům klientského počítače nebo uživatelskému jménu / heslu.
Free režim
Pro dva klienty lze server CTI používat zdarma s omezeními:
- Podpora maximálně dvou klientů
- Offline deník volání je omezen na dvě položky na klienta
- Maximálně tři zařízení na klienta
Instalace a konfigurace
Server CTI by měl být obvykle nainstalován na trvale dostupném serveru Windows. Na menších pracovištích, kde není k dispozici samostatný server, lze CTI Server nainstalovat také na jednom z klientských počítačů, který pak funguje také jako CTI Server.
Podporované operační systémy (32bitové a 64bitové):
- Windows Server 20xx
- Windows 7/8/10, Vista
- Operační systém serveru a klientů se může lišit.