xtelsio CTI Client - Professional

xtelsio CTI Client - Professional hodnocení (0)
dotaz vytisknout poslat odkaz hlídat cenu a sklad
Nastavit hlídání

Chci být informován:

Na Váš e-mail:


Kód:
x-CTI
Výrobce:
xtelsio
Cena bez DPH: 1 180 Kč
Cena s DPH: 1 427,80 Kč
Objednejte si zboží telefonicky
Po - Pá: 8:30 do 16:00
+420 261 303 303
Skladová dostupnost:
na objednání
Skladem:
Ks


  • Popis
  • Foto
Popis k výrobku: xtelsio CTI Client - Professional

Snadné a pohodlné telefonování pomocí počítače 

  • Profesionální telefonická podpora pro vaše stávající kontakty z aplikací Outlook, Lotus Notes, ACT! nebo ze zdrojů dat, jako jsou soubory Access, ODBC, LDAP nebo CSV
  • Přímá integrace aplikace Outlook pomocí pluginu
  • Rychlá volba s monitorováním TAPI a stavem přítomnosti
  • TeamChat prostřednictvím serveru CTI
  • Žurnál , historie , poznámky , data a úkoly
  • Vytáčení z jiných aplikací
  • Řízení dalších aplikací pomocí „vzájemného propojení“

Prostředí CTI

  • Podpora telefonů a PBX s podporou TAPI
  • Integrované ovladače pro ústředny Asterisk a IP telefony jako Htek, Snom, Mitel / Aastra 

Klient xtelsio CTI zjednodušuje vaši každodenní komunikaci

Jakmile zazvoní telefon, zobrazí se jméno a kontaktní informace volajícího. Přijměte hovor pouhým kliknutím myši. Vytvářejte konverzační poznámky, které jsou následně dostupné vašim kolegům. Na konci hovoru je hovor zaznamenán v deníku hovorů.

The PhoneDialog - vaše osobní komunikační centrum

Spravujte své hovory snadno, pohodlně a intuitivně na několika kartách. Zmeškané hovory, historie hovorů, záznamy rychlé volby, kontaktní formulář a další funkce jsou dostupné přímo pomocí tlačítka nástrojů, rozbalovací nabídky nebo klávesové zkratky. Integrovaná funkce vyhledávání umožňuje rychlý přístup ke všem vašim kontaktům. Jmenovat jen několik highlites.

Rychlá volba s monitorováním TAPI a stavem přítomnosti

Vytvořte jeden nebo více panelů rychlé volby s libovolným počtem kláves rychlé volby. Každému tlačítku lze přiřadit kontrolku LED. Serverové panely rychlé volby navíc umožňují zobrazení stavu přítomnosti. Vždy tedy musíte mít na paměti, zda je kolega v současné době v telefonu, zdarma nebo nechce být rušen.

Historie - všechny informace na první pohled

V části „Historie“ můžete vidět shrnutí nejdůležitějších informací o kontaktu. Jméno, společnost, adresa, telefonní čísla, e-mailové adresy, volání, poznámky a další datová pole se zobrazují podle vašich vlastních specifikací.

Vytáčení z jiných aplikací

Stačí kliknout prostředním tlačítkem myši na telefonní číslo v e-mailu, webové stránce nebo v Excelu. Malé rozbalovací menu zobrazí rozpoznané číslo a druhé kliknutí myší zahájí hovor. Další možností je přímé vytáčení označeného telefonního čísla klávesovou zkratkou (například pomocí tlačítka „Pauza“).

Uspořádejte telefonní seznamy a kontaktní informace

  • Vytvářejte nové složky telefonního seznamu s vlastní strukturou dat a přizpůsobenou datovou maskou.
  • Integrujte svá stávající kontaktní data jako složku telefonního seznamu.
  • Klient CTI podporuje různé zdroje dat:

                    a) Kontakty aplikace Outlook

                    b )ODBC (databáze s ovladačem ODBC, například Access)

                    c) Zdroje dat LDAP

                    d) Textové soubory CSV

                    e) Kontakty Lotus Notes , ▸ ACT! Kontakty , ▸ a další ...

  • Integrujte sdílené telefonní seznamy propojením zdrojů dat ze sítě.
  • Pomocí rozsáhlých vyhledávacích funkcí můžete rychle a efektivně přistupovat ke svým kontaktům i ve velkých databázích.

Protokol hovorů v deníku hovorů

Deník se používá k protokolování všech hovorů, mimo jiné s datem, jménem, ​​telefonním číslem a délkou hovoru. Zmeškané hovory jsou zvýrazněny. Jednotlivé položky lze označit stavem a kategorií.

Integrovaná lišta filtru vyhledávání umožňuje filtrovat položky deníku podle jména, telefonního čísla, časového rámce a stavu hovoru (příchozí, odchozí, připojené a zmeškané).

Offline deník ve spojení se serverem CTI

Když je klientský počítač vypnutý, volání se zaznamenávají do serverového offline žurnálu a přenášejí se při příštím přihlášení.

Používejte s aplikací Outlook®

  • Přímé vytáčení z aplikace Outlook.
  • Zobrazení všech čísel nalezených pro e-mailovou adresu.
  • Sdílené kontakty a poznámky v aplikaci Outlook a CTI Client.
  • Protokolování hovorů v deníku Outlook.
  • Automaticky otevírat kontakty aplikace Outlook při příchozím hovoru. 

Řízení dalších aplikací pomocí „vzájemného propojení“

Pomocí vzájemně propojených řídicích sekvencí můžete automaticky spouštět aplikace, skripty, dokumenty a adresy URL během hovoru a ručně prostřednictvím nabídky nebo klávesové zkratky. Telefonní číslo nebo jakákoli pole databáze se předávají pomocí zástupných proměnných jako parametrů v cestě k souboru nebo v adrese URL. Další možností je ovládání jiných aplikací pomocí simulovaných klávesových úhozů.

Například je možné ve webovém prohlížeči automaticky otevřít telefonní seznam online (například „gelbeseiten.de“) nebo při příchozím hovoru přenést telefonní číslo do spuštěné aplikace CRM.

Termíny a úkoly

Uspořádejte si osobní schůzky, úkoly a připomenutí volání pomocí integrovaného správce schůzek.

Připomenutí narozenin se automaticky zobrazují na základě vašich kontaktních informací.

„Alarm schůzky“ vás informuje o všech termínech splatnosti.

TeamChat

TeamChat poskytuje snadnou a rychlou komunikaci 1: 1 s kolegy připojenými prostřednictvím panelu rychlého vytáčení serveru CTI. To umožňuje výměnu chatových zpráv, i když právě telefonujete. Nebo pošlete kolegovi, jehož přítomnost je momentálně „pryč“, zprávu s požadavkem na zpětné volání. TeamChat podporuje více paralelních chatů na samostatných kartách.

Poznámky

Okno „Poznámky“ se používá k vytvoření poznámek souvisejících s kontaktem nebo telefonním číslem. K otevření již existujících poznámek stačí označit odpovídající kontakt nebo telefonní číslo v telefonním seznamu nebo v deníku hovorů. Při příchozím nebo odchozím hovoru se automaticky zobrazí všechny související poznámky. Poznámky bez odkazu na kontakt nebo telefonní číslo lze zadat na záložce „Obecné“.

Editor podporuje vkládání textů a hypertextových odkazů pomocí drag & drop.

Sdílené poznámky pro skupinovou práci:

Uložte své poznámky do centrální databáze nebo do sdíleného síťového adresáře a sdílejte je s kolegy.

Podpora telefonů a PBX s podporou TAPI

TAPI je standardizované telefonní rozhraní v systému Microsoft Windows. Mnoho výrobců nabízí odpovídající ovladače TAPI pro své telefony nebo pobočkové ústředny.

Klient xtelsio CTI poskytuje podporu pro:

  • Telefony s ovladačem TAPI (připojení přes USB nebo LAN)
  • Telefonní systémy, kde je ovladač TAPI nainstalován centrálně na serveru TAPI nebo CTI.
  • Telefonní systémy, kde je ovladač TAPI nainstalován decentrálně na příslušných klientských počítačích.   

Integrované ovladače pro ústředny Asterisk a IP telefony

Klient xtelsio CTI má integrované konektory (telefonní ovladače) pro různé IP telefony, pobočkové ústředny Asterisk a SIP SoftPhones.

Podporovaná zařízení a SoftPhones jsou ovládány přímo, a proto nevyžadují vlastní ovladač TAPI.

Podporovaná zařízení / SoftPhones:

  • Asterisk PBX 
  • IP telefony
  • SIP-SoftPhone
  • Skype
  • Zoiper Business Softphone

 


Zde ke stažení aktuální verze:

  xtelsio CTI Client 3.1 (Standard / Professional)
Version: 3.1.015

Trial time: 30 dní
Feature History • Installation • Features

Datum: 03.06.2022

https://www.xtelsi.com/download/xtelsio_CTI_Client_setup_3x.zip

kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázkukliknutít zobrazíte maximální velikost obrázkukliknutít zobrazíte maximální velikost obrázkukliknutít zobrazíte maximální velikost obrázkukliknutít zobrazíte maximální velikost obrázkukliknutít zobrazíte maximální velikost obrázkukliknutít zobrazíte maximální velikost obrázkukliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku