Záznamový systém ReDAT

Záznamový systém ReDAT hodnocení (0)
dotaz vytisknout poslat odkaz hlídat cenu a sklad
Nastavit hlídání

Chci být informován:

Na Váš e-mail:


Kód:
redat rec
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
Objednejte si zboží telefonicky
Po - Pá: 8:30 do 16:00
+420 261 303 303
Skladová dostupnost:
na dotaz
Skladem:
Ks


  • Popis
  • Foto
  • Ke stažení
Popis k výrobku: Záznamový systém ReDAT
 
ReDat je univerzální sofistikovaný systém pro záznam hlasu, umožňující záznam a archivaci hlasové a datové komunikace vedené po telefonních linkách, radiových sítích a sítích IP telefonie. Tento vysoce modulární systém se širokým integračním potenciálem plně pokrývá potřeby záznamu jak v dispečerském segmentu, tak i v sektoru ATM/ATC a na kontaktních centrech.
 

Řešení pro kontaktní centra

Systém ReDAT zaznamenává a analyzuje veškerou komunikaci se zákazníky na kontaktním centru a to nejen hlasovou, ale také textovou a audiovizuální. Systém umožňuje mimo jiné efektivní řízení a měření výkonnosti a je tedy nezbytným osobním i manažerským nástrojem.
 
Kontaktní centrum pro své efektivní fungování potřebuje sledovat KPIs týkající se zákazníků (NPS, …) i agentů. Dále je pro plánování lidí výhodné sledovat rozložení témat v hovorech včetně krátkodobých i dlouhodobých trendů. Odpovědi na tyto a další otázky jsou přitom obsaženy v uložených datech. Není třeba externích firem pro specializovaný průzkum a analýzu, stačí využít sofistikované nástroje pro zpracování nestrukturovaných dat.
 
Následně lze data prezentovat v přehledné grafické podobě všem zainteresovaným lidem včetně agentů. Neméně důležitým faktorem úspěšného využívání nástroje pro zpracování zákaznických interakcí je možnost zrcadlit organizační strukturu firmy do oprávnění systému ReDAT se všemi specifiky. Touto hierarchickou strukturou jsou následně řízena oprávnění na vizualizaci dat.

Řešení pro dispečinky

Vysoce modulární systém se širokým integračním potenciálem, který plně pokrývá potřeby záznamu dispečerských aplikací, a to jak z pohledu telekomunikačních technologií, tak z hlediska softwarových aplikací.
 
Čas, přesnost a dostupnost, to jsou veličiny, které hrají klíčovou roli. Většina dispečinků dozoruje několik na sobě nezávislých kanálů. Ať jde o audio, video nebo datovou integraci ostatních systémů včetně ukládání logů. Všechny tyto vstupy bývají na sobě technologicky nezávislé, což znamená, že na sebe vzájemně „nevidí“.
 
Systém ReDAT pro dispečinky zajistí, že budete schopni v kterýkoliv okamžik analyzovat, online sledovat nebo pouze kontrolovat vzniklé situace komplexně s využitím všech dostupných prostředků. Systém navíc umožňuje vytvářet komplexní reporty, které automaticky generuje a odesílá dle požadavků uživatele.


Záznam a analýza dat v segmentu ATM/ATC

Do segmentu ATM/ATC dodáváme modulární systém pro záznam a analýzu dat, který byl vyvinut v úzké spolupráci s poskytovateli leteckých navigačních služeb.
 
Čas, přesnost a dostupnost, to jsou veličiny, které hrají klíčovou roli. Většina poskytovatelů leteckých navigačních služeb monitoruje několik na sobě nezávislých kanálů, jako jsou zvukové a obrazové kanály nebo datová integrace ostatních systémů včetně ukládání logů. Všechny tyto vstupy bývají na sobě technologicky nezávislé, což znamená, že na sebe vzájemně „nevidí“.
 
Záznamový systém ReDAT pro ATM/ATC zajišťuje, že budete schopni v kterýkoliv okamžik analyzovat, online sledovat nebo pouze kontrolovat vzniklé situace komplexně s využitím všech dostupných prostředků. Systém navíc umožňuje vytvářet komplexní reporty, které automaticky generuje a odesílá dle požadavků uživatele.

 

Aplikační platforma ReDAT eXperience
 
Aplikační platforma ReDAT eXperience představuje komplexní funkční nadstavbu k záznamovým jednotkám (loggerům) pro řízení nahrávání, správu a analýzu záznamů. Poskytuje přehledné intuitivní prostředí a kontrolní nástroje k organizaci záznamového systému přes webové rozhraní. Aktivací jednotlivých modulů lze ReDAT eXperience rozšířit o další funkce pro práci se záznamy.
 
Aplikační platforma ReDAT eXperience získává data z připojených loggerů a sond a vytváří uživatelské rozhraní dalším modulům z kategorií quality managementu, hlasových a textových analýz, integrace a bezpečnosti. Více o rozšířeních.
 
 

 

Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? 

 

kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku
Příslušenství

Aplikační platforma ReDAT eXperience

ReDat 3 - aplikační server je funkční nadstavba nad záznamovým zařízením ReDat3, která umožňuje vytvořit ucelený záznamový systém pro kontaktní centra nebo centrální archiv záznamů.

Aplikační platforma ReDAT eXperience
Kód:ReDAT eXperience
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: na dotaz
Související zboží

Integrované komunikační řešení Mitel MiVoice MX-ONE™

Využijte výhody komplexního a plně integrovaného komunikačního řešení Mitel MiVoice MX-ONE™ šitého na míru pro kriticky důležité podniky od středních až po velmi velké.

Integrované komunikační řešení Mitel MiVoice MX-ONE™
Výrobce:Mitel
Kód:MiVo MX-ONE
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Mitel InAttend - operátorské pracoviště pro MX-ONE

Spojovatelské pracoviště Mitel InAttend poskytuje vašemu podniku výkonnou sadu vysoce kvalitních obslužných funkcí pro recepční a spojovatelky, vytvářejí profesionální a zákaznicky přátelské prostředí pro vaše zákazníky i ...

Mitel InAttend -  operátorské pracoviště pro MX-ONE
Výrobce:Mitel
Kód:Mitel InAttend
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Mitel MiVoice MX-ONE a MiCollab

Mitel MiCollab je kompletní řečení Unified Communications a Collaboration poskytující uživatelům všechny nástroje, které jim dovolí zůstat ve spojení. Umožňuje všem uživatelům bez námahy komunikovat a spolupracovat s kolegy, ...

Mitel MiVoice MX-ONE a MiCollab
Výrobce:Mitel
Kód:MiCollab
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Mitel MiVoice MX-ONE a Microsoft Teams

Zákazníkům, kteří již využívají Microsoft Teams, poskytuje MiCollab Telephony Client společnosti Mitel nejlepší integraci funkcí volání a hlasu ve své třídě. Při příjmu p říchozích hovorů můžete spravovat celý hovor v jednom ...

Mitel MiVoice MX-ONE a Microsoft Teams
Výrobce:Mitel
Kód:MX1TEAMS
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem