Popis k výrobku:
Systém pro jednotnou komunikaci BC4™ SoftSwitchKomunikační platforma BC4™ SoftSwitch - systém pro jednotnou komunikaci a omnichannel kontaktní centrum
Komunikační platforma BC4™ je kompletní multimediální komunikační sytém pro jednotnou komunikaci a integrovanýcm omnichannel kontaktním centrem pro přenos hlasu, videa a práci s textem. Je založen na bázi otevřeného software, pracuje nad 64 bitovým operačním systémem LINUX™ a se standardními servery. Systém může být instalován ve virtuální infrastruktuře, do veřejného nebo privátního Cloudu.
|
Klíčové vlastnosti komunikační platformy BC4™
|
- All-In-One řešení v jednom komunikačním software
- Důraz na mobilitu - nativní mobilní aplikace pro Android a iOS, integrované řešení Office Panel s WebRTC
- VPN Less řešení s integrovaným SBC
- Snadný růst od 5 do 5000 uživatelů
- Jednoduché a přehledné licenční schéma
- Integrované omnichannel kontaktní centrum pro přenos hlasu, videa a práci s textem
- Tradiční telefonní funkce, IVR, Voice Mail, nahrávání hovorů, atd.
- Velký výběr ověřeného hardware - telefony, DECT, VoWiFi, gatewaye FXS/FXO/GSM, náhlavní soupravy
- Volnost v instalaci - privátní nebo veřejný cloud, on-premise
- API pro systémy třetích stran
|
Jedna komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a potřeby
|
Podnikové řešení |
Spravujte kompletní řešení UCC z jediného logického systému, který podporuje a umožňuje připojit zákazníky od 5 do 5.000 uživatelů bez ohledu na lokalitu. Enterprise řešení dostupné pro společnosti všech velikostí s centrální správou a s řízením přístupu dle opravnění a lokality. |
|
|
|
|
Flexibilita nasazení |
Lze jej nasadit On premise, do privátního nebo veřejného cloudu a poskytovat UCC řešení a kontaktní centrum bohaté na funkce pro rychlou a vysoce efektivní komunikaci. Do systému lze připojit jakéhokoliv poskytovatele hlasových nebo datových služeb. |
|
|
|
|
Bezpečnost |
Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů, redundance, vše v souladu s GDPR, pro zajištění plné funkčnosti citlivé a kritické infrastruktury. Integrovaný SBC, firewall a řešení zabezepčené komunikace přes BC4™ WebRTC a mobilní aplikace BC4™ Mobile Client. |
|
|
|
|
Cenově dostupné řešení |
Využijte různé možnosti nákupu a vlastnictví, podpora prodejních modelů CAPEX i OPEX. Jednoduchý a přehledný licenční model nabízí cenově výhodný přechod na SIP/UCC Omnichanel řešení a bezpečný růst dle potřeb. |
|
|
|
|
Zvýšení efektivity |
Pomozte svým zaměstnancům a obchodním partnerům efektivním a uživatelsky přívětivým řešením pro spolupráci, které spojuje nástroje pro hlas, video, chat, zasílání zpráv, webové konference a týmovou spolupráci v jediném řešení. |
|
|
|
|
Otevřenost |
Kompletní řešení založené na otevřených standardech SIP a otevřených rozhraních API, které umožňují integraci vlastních analogových a SIP terminálů, WebRTC, mobilních klientů, mobilních telefonů iOS a Android nebo Microsoft Teams. |
|
|
|
|
Připraven na budoucnost |
Udržujte svůj systém aktuální díky našemu program Software Assurance a neustálému vývoji, který je založen na nejnovější technologii s udržitelnou architekturou platforem, standardizovanému hardware a silnými možnostmi virtualizace, které vytvářejí zabezpečení dnes i v budoucnu. |
|
|
|
|
Mobilita |
Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zařízení pracujete. Je jedno jestli jste pracovník call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít váš počítač s internetovým prohlížečem nebo si stáhnout aplikaci do mobilu. |
|
|
|
|
Růst podle potřeb |
Komunikační platforma BC4™ je stavebnice, založená na samostatných zásuvných modulech, které jsou plně integrovány do systému a aktivují se dle zákaznických potřeb. Díky tomuto jedinečnému řešení jsou možné zákaznické úpravy bez dopadu na celkovu funkčnost. |
|
|
|
|
BC4™ Office Panel s WebRTC a CTI
Začnete pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zařízení pracujete. Je jedno jestli jste pracovník call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít váš počítač s internetovým prohlížečem a přihlasít se ke svému účtu v BC4™. K dispozici máte přístup ke všem standardním telefonním funkcím, seznamu volání, nahrávkám i vašim kontaktům.
Záložka Rychlé kontakty je přehledný panel kontaktů včetně BLF pro okamžitý přehled a rychlé volání včetně možnosti přepojení hovoru na dvě kliknutí. Je vhodný pro recepci, spojovatelku nebo sekretářku.
Díky WebRTC můžete hovořit pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači nebo díky implementaci CTI lze ovládat váš pevný IP telefon Htek.
Zjistit více |
|
|
Mobilní aplikace BC4™ Mobile Client
Mobilní klient BC4™ funguje na všech moderních mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Office Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání aplikací na mobilních dotykových zařízeních. Dostupné jsou všechny funkce, jako přepojení hovoru, historie volání s okamžitým vytočením hovoru, sdílené adresáře s možností přímého i asistovaného přepojení, jednoduché přihlášení do aplikace bez nutnosti VPN.
Zjistit více |
|
|
|
|
Pracoviště BC4™ Recepce
Pracoviště BC4™ Recepce představuje sadu obslužných funkcí pro recepční, sekretářky a spojovatelky. Vytváří profesionální a přátelské prostředí pro vaše zákazníky i zaměstnance. Spojovatelská aplikace je založena na otevřených standardech a je navržena tak, aby zvládala i velké objemy hovorů.
|
Centrální správa, logování a administrace komunikačního systému a kontaktního centra
Rychlý a přehledný centrální webový management systému, přístup k jednotlivým službám na základě oprávnění. V administraci lze nastavit veškará možnás nastvení systému a kontaktního centra. Je to například Call Flow hovoru, IVR, zřídit frontu požadavků, časové podmínky, nastavení linek, trunků, nastavit oprávnění přístupu pro uživatele k jednotlivým funkcím systému a mnoho dalšího.
Aplikace a rozšiřující moduly pro komunikační platformu BC4™ SoftSwitch
Komunikační platforma BC4™ Softswitch poskytuje plnou sjednocenou komunikaci s funkcemi zasílání zpráv, spolupráce, obsluhy a omnichanel kontaktního centra, které umožňují rychlejší a efektivnější obchodní komunikaci. Umožňuje vám mít jediné řešení podporující vaše zaměstnance a osoby s rozhodovací pravomocí.
|
BC4™ Contact Center |
Modul BC4™ Contact Center poskytujte konzistentní a vysoce kvalitní zákaznický servis napříč všemi způsoby kontaktu, které se zákazníci rozhodnou používat (telefon, e-mail, SMS, webový chat a sociální média), nasazené na místě nebo v cloudu. Integrované sady webových nástrojů jako je Voice Recording, Agent Panel, Supervisor Panel, Real Time Reporting a Historický Reporting pro sandný přístup ke všem službám na základě oprávnění. |
Zjistit více |
|
|
|
|
|
|
BC4™ Voicebot a Chatbot |
Konverzační AI je umělá inteligence (AI), se kterou mohou skuteční lidé mluvit nebo s ní komunikovat. Chatboti, virtuální agenti a hlasoví asistenti jsou dnes populárními příklady konverzační umělé inteligence. Umělá inteligence je připravena k tomu, aby byla práce mnohem snazší, od způsobu, jakým se spojujete se zákazníky, až po interakci se členy týmu na schůzkách. |
Zjistit více |
|
|
|
|
|
|
BC4™ Mobile Client a Office Panel WebRTC |
Komplexní řešení komunikace poskytující uživatelům všechny nástroje, které jim dovolí zůstat ve spojení ať již jsou kdekoliv. Stačí si vybrat preferované zařízení, vlastníí chytrý mobilní telefon nebo přenosný počítač, bez ohlednu na to jestli se jedná o iOS, Android, Windows nebo iMac. Umožňuje všem uživatelům bez námahy komunikovat a spolupracovat s kolegy, zákazníky a partnery prostřednictvím integrované sady služeb přístupné prostřednictvím jediného softwarového klienta nebo WebRTC. |
Zjistit více |
|
|
|
|
|
Terminály a brány pro komunikační platformu BC4™ Softswitch
Kompletní portfolio SIP, bezdrátových DECT, VoWiFi a analogových koncových terminálů pokrývající veškeré potřeby uživatelů.
|
SIP terminály s podporou videa |
Řady SIP telefonů Htek, Mitel a Snom poskytují vynikající kvalitu zvuku, bohatou výbavu, kvalitní sadu telefonních funkcí a vynikající kvalitu zpracování. Řada Htek UCV navíc kromě hlasu podporuje i videohovory a vícecestné videkonference. |
|
|
Zjistit více |
|
|
|
SIP DECT a VoWiFi bezdrátová komunikace
|
Systém podporuje řešení bezdrátových systémů SIP DECT Mitel, Ascom a Snom. Na výběr jsou jednoduchá cenově výhodná singlecell řešení ale i rozsáhlá multicell řešení, přídně řešení VoWiFi. Vše je včetně funkcí lokalizace a osobní bezpečnosti. |
|
|
Zjistit více |
|
|
|
TDM - SIP převodníky a brány |
Vysoce kvalitní převodníky a SIP brány FXS/FXO/ISDN/GSM Dinstar umožňují do sítě IP připojit analogová zařízení jako jsou analogové telefony, modemy, faxy, dveřní telefony, EZS, atd., propojit systém na mobilní síť GSM/LTE a SMS.
|
|
|
Zjistit více |
|
|
Funkce komunikační platformy BC4™ Softswitch
- Kompletní řešení na bázi SIP protokolu
- Nasazení do privátního nebo veřejného cloudu
- Nasazení na lokální hardwareové servery
- Podpora VMare, HyperV, KVM
- Výběr modelů CAPEX,OPEX nebo Subscription
- Flexibilita práce odkudkoli
- Centrální správa z jednoho bodu
- Multimediální komunikace a spolupráce
- Nahrávání hovorů
- IVR a automatická spojovatelka
- Hlasová pošta
- MeetMe telekonference
|
- Konference a týmová spolupráce
- Vhodné pro mobilní pracovníky
- Mobilní aplikace a WebRTC
- Omnikanálové kontaktní centrum
- Široké portfolio IP telefonů a bezdrátových DECT telefonů
- Rozsáhlé reportovací funkce a CDR
- Otevřená rozhraní CSTA a SIP
- Silná integrace s MS Teams a stávajícími SIP systémů třetích stran
- API pro další integrace
- Integrované řešení Text-to Speech Microsoft
- Fax Server
- CDR
|
Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? |
Kontaktujte nás |
|
|