Popis k výrobku:
Systém pro jednotnou komunikaci BC4™ SoftSwitch Server 50Komunikační platforma BC4™ SoftSwitch Server 50 - systém pro jednotnou komunikaci a omnichannel kontaktní centrum
Komunikační platforma BC4™ SoftSwitch Server 50 je kompletní multimediální komunikační systém pro jednotnou komunikaci a integrovanýcm omnichannel kontaktním centrem pro přenos hlasu, videa a práci s textem. Je založen na bázi otevřeného software, pracuje nad 64 bitovým operačním systémem LINUX™, dodávaný včetně výkonného hardwarového serveru 1U pro instalaci do 19" racku.
 |
Klíčové vlastnosti komunikační platformy BC4™ SoftSwitch Server 50
|
- Pro 50 uživatelů, rozšířitelný pomocí licence až na 200 uživatelů.
- All-In-One řešení v jednom komunikačním software
- Důraz na mobilitu - nativní mobilní aplikace pro Android a iOS, integrované řešení Office Panel s WebRTC
- VPN Less řešení s integrovaným SBC
- Jednoduché a přehledné licenční schéma
- Integrované kontaktní centrum pro 5 agentů, rozšitelné pomníc licence až na 20 agentů
- Tradiční telefonní funkce, IVR, Voice Mail, nahrávání hovorů, atd.
- Velký výběr ověřeného hardware - telefony, DECT, VoWiFi, gatewaye FXS/FXO/GSM, náhlavní soupravy
- API pro systémy třetích stran
|
Jedna komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a potřeby
 |
Řešení pro malé a střední firmy |
Kompletní komunikační hardwarové řešení s kontaktním centrem, IVR, nahráváním hovorů, snadno a ryhle nasaditelné pro malé a střední podnkiy do 200 uživatelů. |
|
|
|
 |
Flexibilita nasazení |
UCC řešení a kontaktní centrum bohaté na funkce pro rychlou a vysoce efektivní komunikaci. Do systému lze připojit jakéhokoliv poskytovatele hlasových nebo datových služeb. |
|
|
|
 |
Bezpečnost |
Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů, redundance, vše v souladu s GDPR, pro zajištění plné funkčnosti citlivé a kritické infrastruktury. Integrovaný SBC, firewall a řešení zabezepčené komunikace přes BC4™ WebRTC a mobilní aplikace BC4™ Mobile Client. |
|
|
|
 |
Cenově dostupné řešení |
Využijte různé možnosti nákupu a vlastnictví, podpora prodejních modelů CAPEX i OPEX. Jednoduchý a přehledný licenční model nabízí cenově výhodný přechod na SIP/UCC Omnichanel řešení a bezpečný růst dle potřeb. |
|
|
|
 |
Zvýšení efektivity |
Pomozte svým zaměstnancům a obchodním partnerům efektivním a uživatelsky přívětivým řešením pro spolupráci, které spojuje nástroje pro hlas, video, chat, zasílání zpráv, webové konference a týmovou spolupráci v jediném řešení. |
|
|
|
 |
Otevřenost |
Kompletní řešení založené na otevřených standardech SIP a otevřených rozhraních API, které umožňují integraci vlastních analogových a SIP terminálů, WebRTC, mobilních klientů, mobilních telefonů iOS a Android nebo Microsoft Teams. |
|
|
|
 |
Připraven na budoucnost |
Udržujte svůj systém aktuální díky našemu program Software Assurance a neustálému vývoji, který je založen na nejnovější technologii s udržitelnou architekturou platforem, standardizovanému hardware a silnými možnostmi virtualizace, které vytvářejí zabezpečení dnes i v budoucnu. |
|
|
|
 |
Mobilita |
Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zařízení pracujete. Je jedno jestli jste pracovník call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít váš počítač s internetovým prohlížečem nebo si stáhnout aplikaci do mobilu. |
|
|
|
 |
Růst podle potřeb |
Přhledné licenční schéma - systém snadno rozšiřitelný pouze pomocí licence bez zásahu do hardware pro rychlé rozšíření bez dopadu na celkovu funkčnost. |
|
|
|
Vysoce výkonný hardware komunikační platformy BC4™ Softswitch

 |
BC4™ Office Panel s WebRTC a CTI
Začnete pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zařízení pracujete. Je jedno jestli jste pracovník call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít váš počítač s internetovým prohlížečem a přihlasít se ke svému účtu v BC4™. K dispozici máte přístup ke všem standardním telefonním funkcím, seznamu volání, nahrávkám i vašim kontaktům.
Záložka Rychlé kontakty je přehledný panel kontaktů včetně BLF pro okamžitý přehled a rychlé volání včetně možnosti přepojení hovoru na dvě kliknutí. Je vhodný pro recepci, spojovatelku nebo sekretářku.
Díky WebRTC můžete hovořit pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači nebo díky implementaci CTI lze ovládat váš pevný IP telefon Htek.
Zjistit více |
 |
|
|
Mobilní aplikace BC4™ Mobile Client
Mobilní klient BC4™ funguje na všech moderních mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Office Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání aplikací na mobilních dotykových zařízeních. Dostupné jsou všechny funkce, jako přepojení hovoru, historie volání s okamžitým vytočením hovoru, sdílené adresáře s možností přímého i asistovaného přepojení, jednoduché přihlášení do aplikace bez nutnosti VPN.
Zjistit více |
 |
|
|
 |
 |
Pracoviště BC4™ Recepce
Pracoviště BC4™ Recepce představuje sadu obslužných funkcí pro recepční, sekretářky a spojovatelky. Vytváří profesionální a přátelské prostředí pro vaše zákazníky i zaměstnance. Spojovatelská aplikace je založena na otevřených standardech a je navržena tak, aby zvládala i velké objemy hovorů.
|
|
Centrální správa, logování a administrace komunikačního systému a kontaktního centra
Rychlý a přehledný centrální webový management systému, přístup k jednotlivým službám na základě oprávnění. V administraci lze nastavit veškará možnás nastvení systému a kontaktního centra. Je to například Call Flow hovoru, IVR, zřídit frontu požadavků, časové podmínky, nastavení linek, trunků, nastavit oprávnění přístupu pro uživatele k jednotlivým funkcím systému a mnoho dalšího.
BC4™ Contact Center
Modul BC4™ Contact Center poskytujte konzistentní a vysoce kvalitní zákaznický servis napříč všemi způsoby kontaktu, které se zákazníci rozhodnou používat (telefon, e-mail, SMS, webový chat a sociální média), nasazené na místě nebo v cloudu. Integrované sady webových nástrojů jako je Voice Recording, Agent Panel, Supervisor Panel, Real Time Reporting a Historický Reporting pro sandný přístup ke všem službám na základě oprávnění.
Zjistit více |
 |
|
|
 |
Terminály a brány pro komunikační platformu BC4™ Softswitch
Kompletní portfolio SIP, bezdrátových DECT, VoWiFi a analogových koncových terminálů pokrývající veškeré potřeby uživatelů.
 |
SIP terminály s podporou videa |
Řady SIP telefonů Htek a Snom poskytují vynikající kvalitu zvuku, bohatou výbavu, kvalitní sadu telefonních funkcí a vynikající kvalitu zpracování. Řada Htek UCV navíc kromě hlasu podporuje i videohovory a vícecestné videkonference. |
|
|
Zjistit více |
 |
|
 |
SIP DECT a VoWiFi bezdrátová komunikace
|
Systém podporuje řešení bezdrátových systémů SIP DECT Mitel, Ascom a Snom. Na výběr jsou jednoduchá cenově výhodná singlecell řešení ale i rozsáhlá multicell řešení, přídně řešení VoWiFi. Vše je včetně funkcí lokalizace a osobní bezpečnosti. |
|
|
Zjistit více |
 |
|
 |
TDM - SIP převodníky a brány |
Vysoce kvalitní převodníky a SIP brány FXS/FXO/ISDN/GSM Dinstar umožňují do sítě IP připojit analogová zařízení jako jsou analogové telefony, modemy, faxy, dveřní telefony, EZS, atd., propojit systém na mobilní síť GSM/LTE a SMS.
|
|
|
Zjistit více |
 |
|
Funkce komunikační platformy BC4™ Softswitch
- Kompletní řešení na bázi SIP protokolu
- Nasazení do privátního nebo veřejného cloudu
- Nasazení na lokální hardwareové servery
- Výběr modelů CAPEX,OPEX nebo Subscription
- Flexibilita práce odkudkoli
- Centrální správa z jednoho bodu
- Multimediální komunikace a spolupráce
- Nahrávání hovorů
- IVR a automatická spojovatelka
- Hlasová pošta
- MeetMe telekonference
|
- Konference a týmová spolupráce
- Vhodné pro mobilní pracovníky
- Mobilní aplikace a WebRTC
- Omnikanálové kontaktní centrum
- Široké portfolio IP telefonů a bezdrátových DECT telefonů
- Rozsáhlé reportovací funkce a CDR
- Otevřená rozhraní CSTA a SIP
- API pro další integrace
- Integrované řešení Text-to Speech Microsoft
- Fax Server
- CDR
|
Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? |
Kontaktujte nás |
 |
|