BC4™ AI Voicebot a Chatbot

BC4

BC4™ AI Voicebot a Chatbot hodnocení (0)
dotaz vytisknout poslat odkaz hlídat cenu a sklad
Nastavit hlídání

Chci být informován:

Na Váš e-mail:


Kód:
BC4 AI Voicebot a Chatbot
Výrobce:
BC4
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
Objednejte si zboží telefonicky
Po - Pá: 8:30 do 16:00
+420 261 303 303
Skladová dostupnost:
skladem
Skladem:
Ks


  • Popis
  • Foto
Popis k výrobku: BC4™ AI Voicebot a Chatbot

BC4™ AI Voicebot a Chatbot 

BC4™ AI Voicebot a Chatbot je napojený přímo na generativní AI ChatGPT. Tento jazykový model využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému a dokáže tak odpovídat na otázky volajících.  Voicebota je možné trénovat na vlastní množině dat, například na rozsáhlé znalostní bázi firmy. Voicebot je vhodný pro sdělování obecných informací na základě předem nedefinovaných strukturovaných otázek.

BC4™ konverzační AI

 

Schopnost konverzační umělé inteligence napodobovat lidskou řeč a poskytovat přesné odpovědi způsobila revoluci v interakci se zákazníky, což podnikům umožňuje efektivně zpracovávat vyšší objem dotazů. V posledním desetiletí se konverzační umělá inteligence ukázala jako transformační síla pro podniky, zejména při zlepšování zákaznické zkušenosti a zapojení, a tudíž jako jeden ze základních kamenů umělé inteligence zákaznických služeb . Společnosti napříč různými odvětvími si uvědomují její význam a stále více investují do schopností umělé inteligence, aby zefektivnily provoz, komunikaci a interakce se zákazníky a vyhnuly se riziku zaostávání za konkurencí.

Nedávné pokroky, jejichž příkladem je chatbot ChatGPT-4, nadále posouvají hranice možností umělé inteligence a podněcují spekulace o tom, kam bude konverzační umělá inteligence v budoucnu směřovat a co to znamená pro podniky i zákazníky. Tento článek si klade za cíl ponořit se do základů konverzační umělé inteligence, jejích aplikací napříč odvětvími, souvisejících výhod a jejích důsledků pro zákazníky i lidské agenty.

 

Jedna komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a potřeby

Širší obslužnost 
Nastavte nepřetržité samoobslužnou služby AI napříč všemi digitálními kanály. Pomocí umělé inteligence (AI) vytvořítet přátelské prostředí, které rozumí potřebám vašich zákazníků a reaguje na ně.
Vyšší důvěra zákazníků
Rychlejší odbavení požadavků zákazníků pro každodenní konzistetní zážitek z poskytovaných služeb. Řešení problémů bez zbytečného čekání.
Vyšší efektivita
BC4 kombinuje dovednosti člověka a výhody AI pro vyšší produktivitu a rychlější rozhodování. Poskytujeme tak agentům více času na složitější a smysluplnější úkoly.

 

Konverzační umělá inteligence BC4™ Voicebot NLP

 

NLP (zpracování přirozeného jazyka) je pro konverzační roboty životně důležité  protože jim umožňuje porozumět nuancím lidského jazyka, jako je syntaxe, sémantika a kontext. NLP je vybavena pokročilými algoritmy a umožňuje chatbotům interpretovat vstupy uživatelů, rozlišovat záměry a zapojovat se do sofistikovaných, kontextových konverzací nad rámec základního rozpoznávání klíčových slov. Tato integrace zlepšuje schopnost chatbotů rozpoznávat explicitní příkazy a zároveň uchopovat jemnosti přirozeného jazyka, což vede k personalizovanějším interakcím a lepšímu uživatelskému zážitku.

Mezi klíčové komponenty NLP patří automatické rozpoznávání řeči (ASR) , analýza řeči , výrazová disambiguace slova, rozpoznávání pojmenovaných entit (NER) a analýza sentimentu . ASR převádí řeč na text, Word Sense Disambiguation zpřesňuje porozumění jazyku analýzou kontextu slova, NER kategorizuje entity, jako jsou jména nebo umístění, a Sentiment Analysis vyhodnocuje emocionální tón v textu.

 

BC4™ Chatbot AI

 

Chatbot formou písemné komunikace na webových stránkách společnosti řeší dotazy zákazníka. Požadavky zákazníka jsou porovnány s předem připravenými scénáři, na základě kterých bot zákazníkovi odpovídá a hledá pro zákazníka vhodné řešení.

Chatbot zachycuje informace, odpovídá na otázky uživatelů a poskytuje základní podporu před tím, než zapojíte do komunikace živé agenty call centra. Když je třeba, je stále kdykoliv k dispozici přechod na živý chat nebo hovor s pracovníky kontaktního centra.

 
Kde všude lze BC4™ AI Voicebot a Chatbot použít?
 
Automatizace rutinních dotazů
Automatizuje rutinní dotazy zákazníků a úlohy agentů, jako je správa objednávek, aktualizace účtů a zpracování plateb.
 
Rezervace
Automatické samoobslužné možnosti rezervací vyzvednutí objednaného zboží, objndnání služeb nebo sjednání schůzky. Zákazníci se můžou kdykoli a snadno rezervovat nebo změnit termín či potvrdit nebo zrušit schůzku.
Směrování hovorů 
AI Voicebot dokáže spojit zákazníky ke správnému agentovi co nejrychleji a lze jím nahraďit méně efektivní klasický systém IVR .
Autentizace
Voicebot ověří identitu zákazníka pro přesnější a rychlejší samoobslužnou obsluhu nebo před přepojením na živého agenta.
 
Odchozí volání
Ušetří čas agentům i zákazníkům automatizací odchozích hovorů, jako jsou kampaně, připomenutí, potvrzení nebo průzkumy.
Helpdesk 
AI poskytuje zákazníkům okamžitý přístup k odpovědím a řešením jejich akutních problému prostřednictvím automatických samoobslužných aplikací na každém kanálu.
 
Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? 
Kontaktujte nás
kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku
Související zboží

Systém pro jednotnou komunikaci BC4™ SoftSwitch

Komunikační platforma BC4™ je kompletní multimediální komunikační sytém pro jednotnou komunikaci a integrovanýcm Omnichannel kontaktním centrem pro přenos hlasu, videa a práci s textem. Je založen na bázi otevřeného software, pracuje nad ...

Systém pro jednotnou komunikaci BC4™ SoftSwitch
Výrobce:BC4
Kód:BC4
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center je řešení distribuce hlasu, videa a práci s textem. Kontaktní centrum BC4™ je složeno z Plug-in stavebních prvků - modulů. Jednotlivé moduly je možné snadno upravit a nastavit d

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center
Výrobce:BC4
Kód:MCC BC4
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ Mobile Client pro Android a iOS

Mobilní klient BC4™ funguje na všech moderních mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Agent Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání ...

BC4™ Mobile Client pro Android a iOS
Výrobce:BC4
Kód:BC4 Mobile Client
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ Office Panel s WebRTC a CTI

Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a ...

BC4™  Office Panel s WebRTC a CTI
Výrobce:BC4
Kód:BC4™ Office Panel
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ Agent Panel s WebRTC a CTI

Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a ...

BC4™  Agent Panel s WebRTC a CTI
Výrobce:BC4
Kód:BC4 Agent Panel
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem